Thursday, October 30, 2008

Bilder från paradiset



Utsikt - teve.. Teve - utsikt.. TEVE! Hmm.



Dom verkar inte så heta på kök i det här landet. Jag behöver någonstans att tillreda mina fruktdrinkar. Detta är dock bara från lägenhetshotellet som jag lämnar på lördag. I nästa lägenhet blir det lite mer påriktigtkök.



Utsikten från mitt kontor. Ibland när jag jobbar brukar jag fantisera om att det blir jordbävning och Transamerican Pyramid välter åt mitt håll. Jag tänker att den räcker precis ända fram så att toppen landar på mitt skrivbord.



Jag och Jonas på väg till California Academy of Sciences efter en rundtur i Mission. Borde tillbringa mer tid i Mission. Känns ännu mer levande än resten av stan.



Missa för guds skull inte kåldagen nästa år! Denna bild är egentligen från Hamburg i somras, men fick vara med ändå, för tyskorna är ju så söta och hälsosamma.

1 comment:

daniel said...

vad tyckte herrn om CAS?